Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Здравейте колеги, днеска като бях за смяна на тампоните на стаб. щанга ми казаха, че моите тампони не са от стандартните 21.5/23 мм. а са 24мм. и ми каза, че за съм трябвало да сменям цялата щанга, защото не се продавало отделно тампони, питах го 5 пъти дали са точно 24 а не 23 тои бил сигурен. Та въпроса ми е има ли такива тампони за АР 147 1.9JTD 115к.с. и от къде да си ги зема само тях.
    sigpic
    Alfa Romeo GT JTD 16v `04
    Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
    Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

    Comment


    • #47
      http://www.alfisti.bg/?step=module_a...1&lang=2&order[]=price
      166 2,4 jtd 2003
      156 2,4 jtd 1999
      145 1,6 TS 1997

      Comment


      • #48
        И при ФЕРАРИСТ има със сигурност. Според мен не е толкова фатално дали ще вземеш 23 или 24мм -тампонът и без това се реже за да се сложи на щангата, после скобата го притиска и стяга.

        Comment


        • #49
          Тампона по принцип си е срязан при всички.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Бе не е баш така. Полиуретановите си идват цели и си ги режеш сам преди монтажа.

            Comment


            • #51
              Кои полиуретанови идват цели? СуперПро и Пауърфлекс идват сязани.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                По принцип някой имаха претенции за това как да са срязани, и затва дадохме избор на секи да си ги кълца както му кефне....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #53
                  Ние твоите тампони ли обсъждаме? Не съм разбрал. Сори, не знам как стоят нещата.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Ферариста е прав,срязването от Powerflex и Superpro,според мен,не е на подходящото място(мое мнение),така че по добре клиента да получи НЕСРЯЗАНИ тампони!Успех на всички!
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #55
                      Добре де, значи реално с тази силиконова грес за мотори може да се пръсне само върху тампона, както си е, без да се разглобява ли?! Споменахте, че има висока степен на проникване?!
                      Нека някой сподели, как става свалянето на стабилизиращата щанга и съответната смяна на тези тампони?! Благодаря!
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #56
                        Ако е само за смазване, може да се разхлабят двата болта държащи черупките на тампона, не много естествено колкото да се появи малко хлабина.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #57
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46539
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                          Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                          Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                          Comment


                          • #58
                            само да вметна че и аз си сложих тампони от Лада досега 2000км градско(дупки паваж) всичко е ок :}

                            Comment


                            • #59
                              Аз сложих точните тампони за колата, но ги срязах още милиметър, да могат да затварят повече и подложих парче велосипедна гума по черупката на тампона. Не съм минал много, около 5000 максимум, но не ми изглежда като да има проблеми там скоро.

                              Comment


                              • #60
                                Здравейте,имам едно питане -ако веднъж вече са сменяни тоест разнитени , следващата смяна пак ли трябва да се сваля щангата или вече може на место да се подменят?

                                Comment

                                Working...
                                X